Vandaag en morgen.. - Reisverslag uit Delft, Nederland van Jan & Nelleke Flipse - WaarBenJij.nu Vandaag en morgen.. - Reisverslag uit Delft, Nederland van Jan & Nelleke Flipse - WaarBenJij.nu

Vandaag en morgen..

Door: Jan en Nelleke.

Blijf op de hoogte en volg Jan & Nelleke

09 Juni 2017 | Nederland, Delft

Ik wist dat het vandaag een kort ritje met wel 2 beklimming erin zou worden dus hoopte ik dat ik een 1/2 uurtje langer in m'n bedstee kon blijven? " JAMMER " het begon om 05:15 te regenen en Jantje was klaar wakker..nou dan maar inpakken die zooi en wachten dat het licht wordt.Ik ben met m'n spullen naar de douche ruimte gelopen en heb daar een bakkie oploskoffie gezet...dit was m'n vroegste bakkie pleur van heel de vakantie hahaha.06:15 was het licht en droog, in de pendale dan maar op naar Jean-pla -de-Corts.
Om even over 7 uur reed ik officieel de Pyreneeën van het Catalaanse gedeelte van Frankrijk in...Hoera de wel bekende Catalaanse vlaggen wapperen in alle dorpjes die je in fiets en verlaat dat geeft toch het gevoel dat de streep inzicht is.Regelmatig onderweg een bakkie gedaan zij het niet dat ik al om 11: 30 de poort van Camping de La Vallèe binnen fietssten, even gemeld bij de receptie daar werd verteld,zoek maar een plekje ik hoor later op de dag wel wat je plek nr is.aanlopende naar een plekje zoekende zag ik een mooi vlakstukje grond waar m'n tentje lekker kon staan.Ik begon aan het TDR ritueel werd er geroepen Hé fietser bakkie ?...koffie is Jan z'n grootste vriend dus dat kwam als geroepen.Deze mensen waren op de terugreis naar Nederland en vonden het zo machtig dat ik op m'n fietssie naar Spanje ging.Ik bedankte de mensen voor hun gastvrijheid en ben m'n tentje op gaan zeten.Nu rustig even alles laten bezinken voor morgen.....
Want Morgen..
Morgen kom ik aan dan zie ik vast een glimlach en een traan.
Morgen ben ik daar om met mijn vrouw en vrienden vakantie te vieren.
Morgen ben ik blij want ik heb er weer mooie herinneringen bij.
Ook al ga ik morgen 5x lek en brand de zon steeds in mijn nek MORGEN ben
ik weer bij jou,de vrouw waar ik ontzettend veel van hou...xxx

Toppertjes allemaal de groeten en opzeker tot morgen want dan komt er nog een nawoord met alle foto's van de reis..

Groetjes Jan....

  • 09 Juni 2017 - 15:31

    Marja:

    Lieve Janneman, wat een avontuur heb je beleefd. Bepaalde beelden staan op je netvlies gebrand en deze fantastische reis kunnen ze je nooit meer afnemen. Maaaarrrr....het is toch ook weer heerlijk om morgen je meissie te zien. Dan idd vakantie vieren met je vrienden en kan je lekker je ervaringen delen onder het genot van een lekkere neut.
    Heel veel plezier morgen met de aankomst op de camping. Filmpjes en foto's zo snel mogelijk doorsturen hoor.

    Mar xxx

  • 09 Juni 2017 - 15:33

    Nico Van 't Hof:

    Geweldige Jan,
    Wij vinden dat je het fantastisch gedaan hebt. Morgen fluitend de Pyreneeen over en Spanje of beter Catalonië in. Wij zorgen voor goed weer en een groots ontvangst. Dat wordt geen koffie of bier maar champagne of zoals hier cava. Geniet nu nog even van je rust, want dat zit er morgen niet meer in. Tot morgen kanjer.

    Groetjes,

    Nico en Truus

  • 09 Juni 2017 - 16:11

    Rob En Cor:

    He maat je hebt het weer geflikt petje af.3x is scheepsrecht word gezegd maar dit is veel groter!
    We zien je morgen en dan gaan we dat vieren.De laatste loodjes maar dat maakt jou niets uit je hebt
    het ergste gehad nou tot morgen vanuit Les Medes.
    Groeten Rob en Cor

  • 09 Juni 2017 - 16:50

    Frans (Paco):

    Hoi maatje zoals ik gister zij de laatste lootjes zijn het zwaarst geld blijkbaar niet voor jou! wetende dat daar nog een paar pittige klimmetjes in zitten, maar goed je bent nu zo ver dat de laatste etappe morgen een fijt is en dat rijd nee dat vliegt voorbij. wij je maatjes van de camping kunnen niet wachten tot je er bent en komen je tegen moet, waar we ons treffen zien we wel ik weet de route dus tot morgen. groetje Paco

  • 09 Juni 2017 - 17:37

    Roy Van Der Pol:

    Super Jan, fantastisch deze reis weer. We hebben genoten van je mooie fiets verhalen. Waar jij nu bent op La vallee komen wij regelmatig een paar dagen voor dat we naar Les Medes gaan . Leuk zwembadje en prima sanitair. Je mag trots op je zelf zijn en Nel ook. Morgen Spanje en de fam pla Coll en Nel niet vergeten. Rust lekker uit en geniet van je verdiende vakantie. Gr Roy en San.

  • 09 Juni 2017 - 18:10

    Kees En Carla:

    Hoi Jan het eind inzicht ....je hebt het toch maar mooi geflikt top hoor we zien je morgen verschijnen lekker tijd met je vrouwtje nu echt vacantie!Bedankt voor al je mooie verhalen tot morgen!
    Groetjes Kees en Carla

  • 09 Juni 2017 - 18:38

    Bertus En Maaike:

    Geweldig Jan ,ook wij vinden dat je het toch maar geflikt heb.Wij weten nog dat de laatste keer dat wij in Les Medes waren jij ons kwam vertellen wat je plannen waren.Nu zijn we 2 jaar verder en je heeft het toch voor elkaar gekregen,nogmaals fantastisch gedaanJan.Zullen je berichtjes missen en vooral je humor bij je verhalen.Voor morgen veel succes en geniet van de leuke ontvangst,wij hadden er graag bij willen zijn.
    Doe Nelleke de groeten en knuffel haar ook even van ons.
    Gr Bertus en Maaike

  • 09 Juni 2017 - 18:54

    Patrick:

    Jan het is weer een top prestatie.
    Mooi morgen het laatste stukje.
    Topper geniet nog van je vakantie.

    Groeten patrick

  • 09 Juni 2017 - 19:02

    Erna:

    Kan wat ben je toch een onwijze bikkel. En blij dat het erop zit. Super goed gedaan. Geniet van je welverdiende vakantie!!!


  • 09 Juni 2017 - 19:10

    Frans:

    Hee Jan,

    Mooi verhaal weer het eind is er bijna .
    Ik zag op de foto,s dat je een beetje sjans had ,wel zo gezellig.
    Morgen op de camping en dan lekker genieten van de vakantie.

    Groet Frans en Monique,

  • 09 Juni 2017 - 19:20

    Robbie:

    Nou broer morgen de laatste kilometers
    En dan lekker even rust.
    Ik heb echt met veel plezier je verslagen
    Gelezen.
    Veel plezier morgen tijdens je laatste kilometers
    En een groots onthaal op de camping.

    Vanuit het iets warmer (15gr) delft.
    Nog veel plezier en tot over een week of 3

    Groetjes

  • 09 Juni 2017 - 20:07

    Natasja:

    Hey kanjer,

    Nog een dagje en dan kan je beginnen
    Aan je nieuwe hobby. Nieuwe roeping rijmen
    Je bent echt een topper en zet em op
    Bij de laatste loodjes. Want daar op die streep
    Staat je lieve vrouwtje met smart op je te wachten en
    Maak er zeker een feesie van morgen

  • 09 Juni 2017 - 22:23

    Fred Ruijgt:

    Juannes,

    Topper!!
    En bij Catalanen zit je sowieso altijd goed..
    Heerlijke mensen, lekker eten en een mooie streek!

    Geniet ervan, en morgen weer lekker met Nel aan de koffie..

    Have fun,

    X

    Fred

  • 10 Juni 2017 - 09:46

    Cor:

    Oké bikkel je hebt het weer geflikt alhoewel ikdaar geen ogenblik aan getwijfeld hebt.Heel jammer dat ik niet bij de ontvangst kan zijn maar in gedachten zijn we bij jou en als onze vertegenwoordiger hebben wij onze zoon naar Estartit gestuurt.Ik hoop. Dat hij optijd is om je te begroeten.Dat vrouwtje waar je naast zat op de foto dat is niks voor jou want die heeft een stenen hart en jou Nelleke heeft een liefdevol hart voor jou dus op de pedalen en gauw naar haar toe.Behouden aankomst en een fijne vakantie.zet hem op grCor

  • 10 Juni 2017 - 10:47

    Sassie:

    Hoi Jan

    Je ben aan je laatste kilometers begonnen
    Dan word je opgewacht door je Vrouwtje en vrienden
    Dan kan je lekker gaan genieten van je vakantie
    En kan je terug kijken op wat je weer gepresteerd heb
    Je mooie fiets tocht naar Spanje
    Ik heb met plezier je verslagen gelezen
    Je bent een TOPPERTJE Jan
    Ha ha je kan altijd nog schrijver worden want daar ben je goed in
    Kijk nu alweer uit naar je laatste verslag
    En Jan lekker genieten van je vakantie TOPPERTJE
    Dikke kus van uit Delft van mij en Edje xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delft

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 September 2018

2019

11 Juni 2017

Ontbrekende foto's fietsreis 2017

11 Juni 2017

Even na genieten en laten bezinken.

10 Juni 2017

Coolsingel gevoel !!

09 Juni 2017

Vandaag en morgen..
Jan & Nelleke

Nog 1x, Just one more time, wieder nochmal , encore de nouveau, final………. Soms zijn er dingen waar je niet over na moet denken die moet je gewoon doen……volg je gevoel. Voor een 3de x naar de camping in Spanje fietsen is zo’n gevoels dingetje. Frans van Berlo….jullie wel bekend van de reizen in 2012 & ‘14 nam het besluit om in 2015 voor de laatste x de grote fietsreis helemaal alleen te maken, helaas kon ik hem in die perioden niet bij staan als fietsmaatje. Eenmaal aangekomen op de camping werd Frans zijn fietsreis onder het genot van een biertje nog eens haarfijn doorgenomen. Het kriebelde gewoon……ik heb toen het besluit (nog steeds nuchter) genomen om de zelfde route die Frans heeft gefietst ook te fietsen in 2016. De vertrek datum is geworden woensdag 25 mei 2016 te Helmond, Frans zal op de eerste dag een stukje mee fietsen en daarna ben ik fietsend op mezelf aangewezen. Deze onderneming wordt natuurlijk wederom ondersteund door mijn steun en toeverlaat “Nelleke” die met de auto de spullen van camping naar camping sjouwt. Frans heeft de gehele route in mijn Mio navigatie systeem gezet & Nelleke heeft haar Tom Tom ook aangepast. Het zal zeker anders zijn dan de voorgaande jaren, en dat maakt het nou juist zo leuk en spannend. Met een goed gevoel laten Nelleke & Ik straks de Delftse toren tijdelijk achter ons.

Actief sinds 02 Maart 2016
Verslag gelezen: 376
Totaal aantal bezoekers 14760

Voorgaande reizen:

02 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: