Coolsingel gevoel !! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Jan & Nelleke Flipse - WaarBenJij.nu Coolsingel gevoel !! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Jan & Nelleke Flipse - WaarBenJij.nu

Coolsingel gevoel !!

Door: Jan en Nelleke.

Blijf op de hoogte en volg Jan & Nelleke

10 Juni 2017 | Nederland, Delft

Het was een onrustige nacht want morgen is het zover Home sweet home.
Gisteren avond bijzondere lieve mensen ontmoet Cees en Nel boden mijn een koppie koffie en een kop zelfgemaakte Hollandse soep aan ...voortreffelijk!! 05:05 klaaaaaaar wakker " nou dan maar alles inpakken en wederom wachten dat heer licht is om te gaan fietsen richting de SPAANSE grens waar m'n moppie en Monique staan om mijn te verwelkomen!!
En ja hoor daar stonden ze dan....veel emoties en knuffels...enkele foto's bij de grens genomen en weer verder richting L'Estartit.Halverwege kwam de fietsclub van de camping mijn tegemoet fietsen ook hier was er emotie en blijdschap...gezamelijk zijn wij richten Albons gefiets en daar lekker een bakkie koffie genuttigd. De laatste 13 km was helemaal een feestje, uitfietsen en kijken wat er gaat gebeuren bij ingang van de camping??
Nou ik kan jr vertellen dat het een groot feest was ongeveer 45 man stonden mijn met een spandoek en camera's op te wachten. Het feest werd compleet gemaakt omdat mijn broer Fred en schooazus Marja ook tussen het publiek stonden te wachten. Mooiere verrassing kon ik niet wensen.Na de vele ontvangen complimentjes en knuffels zijn wij met z'n alle even richting caravan gegaan en alles nog even doorgenomen.Mijn volgende uitdaging is het lopen (met m'n hardloop maatjes ) van de marathon van Rotterdam. Ik heb vandaag een beetje het Coolsingel gevoel gehad en ik wil ook eens finishen op de Coolsingel.
Ik ga met nu even met m'n vrouw vrienden en familie!!! even een biertje drinken en na genieten..
Allemaal bedankt voor de mooie reacties en complimentjes..
Morgen schrijf ik nog een nawoord en probeer alle foto's op de site te zette.

Groetjes Jan vanuit Spanje...xxxx

  • 10 Juni 2017 - 19:50

    Laura (en Jan En Sam):

    Jeetje zeg hee... Echt een toppertje! Een ge-wel-di-ge prestatie Jan! Petje af! Geniet van deze enorme trip en mooi onthaal! Het was weer een pretje om je verhalen te lezen! En nu genieten en... proost!

  • 10 Juni 2017 - 20:07

    Frans:

    Top Jan , geniet lekker van je vakantie en we zien elkaar over een paar weken weer kunnen we lekker een stukje fietsen.


    Groet Frans en Monique,

  • 10 Juni 2017 - 20:38

    Kees En Carla:

    Nou Jan kan je trots op zijn en wat een warm welkom heerlijk he weer samen met Nelleke genieten van het mooie weer !

  • 10 Juni 2017 - 21:43

    Marike:

    Topperrrrrrrrr. Wat gaaf dat je gezond en wel in Spanje geland bent. Kunnen we tenminste weer uitkijken nadat het moment dat je als een echte slavendrijver weer voor ons zit op die spinningfiets. Geniet met Nelleke en de rest van de familie nog even lekker van je vakantie.

    Groetjes Marike

  • 10 Juni 2017 - 22:19

    Patrick:

    Topper wat een prestatie. Geniet van je vakantie.
    Groeten.

  • 10 Juni 2017 - 23:11

    Natasja:

    Hey janneman,

    Hoe kan je beschrijving hoe ik trots op.jen. ben.
    Daar.zijn niet genoeg woorden voor.
    Je.ontvangst filmpje heb met.traan en een lach bekeken.
    Kanjer.ga nu alles verwerken van je.grote avontuur en vooral gaan
    Genieten van je.meisje en.je.verdiende vakantie.
    Veel liefs van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delft

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 September 2018

2019

11 Juni 2017

Ontbrekende foto's fietsreis 2017

11 Juni 2017

Even na genieten en laten bezinken.

10 Juni 2017

Coolsingel gevoel !!

09 Juni 2017

Vandaag en morgen..
Jan & Nelleke

Nog 1x, Just one more time, wieder nochmal , encore de nouveau, final………. Soms zijn er dingen waar je niet over na moet denken die moet je gewoon doen……volg je gevoel. Voor een 3de x naar de camping in Spanje fietsen is zo’n gevoels dingetje. Frans van Berlo….jullie wel bekend van de reizen in 2012 & ‘14 nam het besluit om in 2015 voor de laatste x de grote fietsreis helemaal alleen te maken, helaas kon ik hem in die perioden niet bij staan als fietsmaatje. Eenmaal aangekomen op de camping werd Frans zijn fietsreis onder het genot van een biertje nog eens haarfijn doorgenomen. Het kriebelde gewoon……ik heb toen het besluit (nog steeds nuchter) genomen om de zelfde route die Frans heeft gefietst ook te fietsen in 2016. De vertrek datum is geworden woensdag 25 mei 2016 te Helmond, Frans zal op de eerste dag een stukje mee fietsen en daarna ben ik fietsend op mezelf aangewezen. Deze onderneming wordt natuurlijk wederom ondersteund door mijn steun en toeverlaat “Nelleke” die met de auto de spullen van camping naar camping sjouwt. Frans heeft de gehele route in mijn Mio navigatie systeem gezet & Nelleke heeft haar Tom Tom ook aangepast. Het zal zeker anders zijn dan de voorgaande jaren, en dat maakt het nou juist zo leuk en spannend. Met een goed gevoel laten Nelleke & Ik straks de Delftse toren tijdelijk achter ons.

Actief sinds 02 Maart 2016
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 14757

Voorgaande reizen:

02 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: