Super benen !! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Jan & Nelleke Flipse - WaarBenJij.nu Super benen !! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Jan & Nelleke Flipse - WaarBenJij.nu

Super benen !!

Door: Jan en Nelleke.

Blijf op de hoogte en volg Jan & Nelleke

08 Juni 2017 | Nederland, Delft

Na gisteravond afscheid te hebben genomen van Dries en kabouter Plop overigens hadden zij een heerlijke maaltijd Kip met radjatoe gemaakt ben ik wederom rond 21:30 gestrekt gegaan.Het zonnetje kwam op en biologische wekker deed ook weer zijn werk....05:10....Goedemorgen allemaal! geen enkele reactie ?? Daar gingen we weer en het voelde al direct goed aan de planning was Bizanet ongeveer 78 km verder. 08:01 m'n eerste bakkie koffie was gescoord...lekhér..rustig draaiden de beentjes rond en voor ik ik wist was ik al bij Canal du Meni. Dat is een kunstmatig aangelegd kanaal voor de handel begin jaren ??? Nu anno 2017 en al eerder han je er een bootje huren en gezellig op en neer varen..dat kanaal is zo recht als een waterpas dus verdwalen zal je er niet hahaha. Hier en daar wat leuke foto's geschoten en weer ergens een bakkie gedaan,zag ik tot mijn verbazing het bordje Bizanet staan ??? en mijn horloge gaf 12:05 aan. Dit vond ik wel erg vroeg en natuurlijk heb ik ik mijn eerdere verslagen geroepen schema is schema maar dit was toch wel heeeeeel er vroeg.Al zittende en trappende kwam ik terecht in Durban-Corbieres op een gemeente camping niks mis mee alleen gaat deze camping pas op 15 Juni open...dan maar weer doorfietsen. Uiteindelijk kwam ik in Thuchan terecht op Camping Le Relais d' Aguilar Ierse mensen met een goed hart.Eerste een biertje en dan pas het TDR ritueel...en hij smaaaaakte voortreffelijk.Morgen is het vooral rustig fietsen,66 km te gaan en even alle gebeurtenissen een plekje geven want deze Best Seller gaat op z'n einde lopen.
Allemaal de groeten en misschien tot morgen ( Wifi ? )

Que sera sera...

  • 08 Juni 2017 - 18:34

    Monique :

    Hè Jan

    Ook vanuit Turkije lees ik je berichten
    Het gaat lekker zoals ik het kan lezen
    Na de best seller is er weer een mooi nieuw hoofdstuk
    namelijk vakantie met Nelleke.
    Op naar de laatste dagen en groetjes uit het zeer warme Turkije

    Doei xxx
    Monique

  • 08 Juni 2017 - 19:05

    Frans (Paco):

    Hoi maatje top top en nog eens top ja ik weet als geen ander dat de klok je het tempo aan geeft en als je te vroeg bent ga je door het schema volgend of niet, maar wel wetende dat er een volgende camping is anderssssssssssssssssss is het slapen in de vrije natuur. maar zo als ik lees heb je een camping gevonden klasse. maar zo als het spreekwoord zegt de laatste lotjes wegen het zwaarst lijkt dat voor jou niet te zoo zijn. tot over 2 dagen. groetjes Paco.

  • 08 Juni 2017 - 20:22

    Kees En Carla:

    Hoi hoi ... zeker super benen en ook mooi hoor lekker relaxt fietsen mag ook weleens je gaat superr enne niet teveel van dat gele natte schuim

  • 08 Juni 2017 - 21:07

    Vincent Descamps:

    Hoi jan,
    Erg leuk om je dagelijkse beslommeringen te lezen; er zaten een paar leuke anekdotes bij. Diep respect voor je dat je dit al weer voor de zoveelste keer doet. Je zou toch zeggen dat je dit jaar als "slankie" terug komt??
    Tot gauw weer.

    Groetjes,
    Vincent Descamps

  • 08 Juni 2017 - 21:24

    Freddy Merckx:

    He Topper, als ik zo lees gaat het boven verwachting goed dus klasse Janneman . Je nadert het einde van een schitterend avontuur waar je straks op de camping nog heerlijk op kan terug kijken , chapeau broertje. Ik hoop dat we zaterdag snel de foto s te zien krijgen van je onthaal op de camping. Hier in Delft zijn we de herfst al aan het vieren dus geniet nog van je mooie reis en straks van het mooie weer in Spanje. Groeten van je trotse broer .

  • 08 Juni 2017 - 21:29

    Marja:

    Hi Janneman, wat een tijden joh 5.10 uur. Wel lekker natuurlijk om vroeg in de pedalen te gaan ivm de warmte. Wat een schatjes dat ze zo heerlijk hebben gekookt voor je. Als ik nu kip met ratjetoe eet denk ik gelijk aan Dries Roelvink whahaha. Morgen dus een korte rit .....66 km ( als ik dat zou moeten fietsen wil ik graag halverwege een overnachting). Dan nog 1 nachtje slapen en dan ben je weer thuis. Geniet er nog maar van....vanaf zaterdag kan je dan gaan nagenieten.
    Dikke kussssss.....je schone zusssssss.

  • 09 Juni 2017 - 09:49

    Mariska:

    Wouw man je gaat als een jekko,
    Lees je verslagen met veel plezier. En wens je veel succes met de laatste loodjes. Ik maak me vandaag klaar om naar vaals te gaan. Geniet er van en groet Nelleke van me. Je loopmaatje Maris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delft

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 September 2018

2019

11 Juni 2017

Ontbrekende foto's fietsreis 2017

11 Juni 2017

Even na genieten en laten bezinken.

10 Juni 2017

Coolsingel gevoel !!

09 Juni 2017

Vandaag en morgen..
Jan & Nelleke

Nog 1x, Just one more time, wieder nochmal , encore de nouveau, final………. Soms zijn er dingen waar je niet over na moet denken die moet je gewoon doen……volg je gevoel. Voor een 3de x naar de camping in Spanje fietsen is zo’n gevoels dingetje. Frans van Berlo….jullie wel bekend van de reizen in 2012 & ‘14 nam het besluit om in 2015 voor de laatste x de grote fietsreis helemaal alleen te maken, helaas kon ik hem in die perioden niet bij staan als fietsmaatje. Eenmaal aangekomen op de camping werd Frans zijn fietsreis onder het genot van een biertje nog eens haarfijn doorgenomen. Het kriebelde gewoon……ik heb toen het besluit (nog steeds nuchter) genomen om de zelfde route die Frans heeft gefietst ook te fietsen in 2016. De vertrek datum is geworden woensdag 25 mei 2016 te Helmond, Frans zal op de eerste dag een stukje mee fietsen en daarna ben ik fietsend op mezelf aangewezen. Deze onderneming wordt natuurlijk wederom ondersteund door mijn steun en toeverlaat “Nelleke” die met de auto de spullen van camping naar camping sjouwt. Frans heeft de gehele route in mijn Mio navigatie systeem gezet & Nelleke heeft haar Tom Tom ook aangepast. Het zal zeker anders zijn dan de voorgaande jaren, en dat maakt het nou juist zo leuk en spannend. Met een goed gevoel laten Nelleke & Ik straks de Delftse toren tijdelijk achter ons.

Actief sinds 02 Maart 2016
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 14776

Voorgaande reizen:

02 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: