Daar gaat die dan...dag 1 - Reisverslag uit Delft, Nederland van Jan & Nelleke Flipse - WaarBenJij.nu Daar gaat die dan...dag 1 - Reisverslag uit Delft, Nederland van Jan & Nelleke Flipse - WaarBenJij.nu

Daar gaat die dan...dag 1

Door: Jan en Nelleke.

Blijf op de hoogte en volg Jan & Nelleke

25 Mei 2017 | Nederland, Delft

Wat kan wachten soms lang duren....gisteren middag was Dennis om even voor 17:00 bij mijn thuis om naar Helmond te rijden.....Wat denken je file file en nog eens file....ja dan duurt wachten lang. Om 20::10 rijden wij samen Helmond binnen en worden daar weer hartelijk ontvangen door Frans & Marije. Eerder op de dag was ik al bezig geweest met het beantwoorden van allemaal lieve en opbeurende Appjes.Onder het genot van een biertje naar het voetballen gekeken en om 23:15 lekker naar bed gegaan.En vanmorgen was het dan zover.Han & Monique kwamen ons uitzwaaien.om 09:05 vertrokken de 3 musketiers op de stalen Rose richting de grens.De zon scheen al een klein beetje en we hadden ligt windje mee...kortom prima fiets weer.Na 17 km hadden wij een verplichte stop want Dennis reed lek...kan gebeuren band verwisselen geen probleem toen we vlak voor de echte koffie brake zaten reed Dennis wederom lek. Shit happends.in een B&B een lekker lunch genoten.De eigenaresse vond de reis die ik ga maken zo gaaf dat zij spontaan de lunch die hadden genuttigd aan ons heeft aangeboden. Na de splitsing van de 3 musketiers gingen de 2 musketiers terug naar Helmond...Daar stond ik dan...Heerlijk !!. Op weg naar Neerlinter Alles verliep rustig.Om 15:05 arriveerde ik op de camping.Wat denken je...5 andere fietsers met de zelfde passie of gekte...hahaha..De tent stond binnen 3 minuten en na een lekkere douche was ik weer helemaal het ventje.Morgen staat er 93 km op het programma.Ohja de ezels die ons in 2014 op deze camping wakker hebben gehouden zijn er gelukkig niet meer.
Toppertjes, morgen weer een nieuw verslag en foto's
Groetjes Jan en een beetje Nelleke

• 25 Mei 2017 - 18:21

Nico Van ' T Hof:

Goede reis Jan.

• 25 Mei 2017 - 18:22

• 25 Mei 2017 - 19:00

Monique :

Hallo toppertje,

Nu is het voor het eggie en gaat het nu echt gebeuren.
    Met trots lees ik je eerste verslag (denkend aan mijn pa zijn eerste rit) en net als toen zie ik vol spanning uit naar je verslagen.
    Voor morgen heel veel fiets plezier en vooral genieten, maar dat ben je je wel degelijk bewust dat je dat moet doen.
    Xxx

• 25 Mei 2017 - 19:09

Frans (Paco):

Hoi musketier mooi om te zien dat je al lekker bent gesetteld, en ja zo als we al zijden je bent nooit alleen op de camping. maaaaaar voor Dennis was de terug weg meer een interval training na weer lek gereden te hebben waren de bandjes op en moesten we om de 4 a5 KM pompen! en dan zijn de laatste 35KM nog lang maar als deze pech alleen voor ons was en verder niet voor jou Jan de rest van de reis is het goed. groetjes Paco

• 25 Mei 2017 - 19:45

Jan, Laura En Sam:

Hele fijne reis gewenst Jan! We lezen graag je reisverhalen, dus zet hem op, toppertje! Groetjed, Jan Laura en Sam

• 25 Mei 2017 - 20:28

Kees En Carla:

He Jan het begonnen mooie reis met veel mooi weer ... we volgen je!

• 25 Mei 2017 - 20:50

Rob En Cor:

He maat je eerste dag zit er op en wat een hitte en het word alleen maar warmer.
    Alles gaat goed zo te zien dus alles volgens plan.
    Geweldig we volgen je.veel plezier we zien de volgende verslagen weer tegemoed.
    Oh ja het ging goed in delft top tyd en Emmely verslagen!Had ik niet gedagd.
    Groetjes en tot gouw

oh

• 25 Mei 2017 - 21:55

Frans:

Jan hij gaat lekker de eerste dag zit er op je zoon heeft in een dag meer lek gereden als wij in vijf jaar.
    Maak er een mooie reis van en we volgen je. groet Frans en Monique

• 26 Mei 2017 - 00:49

Nelleke:

Hoi Kanjer van me, top dat alles goed ging (op de banden van Dennis na). Je weet ik ben altijd een beetje bij je, en volg je op de voet. Gelukkig dat je harige vriendjes er nu niet zijn maar wel leuk dat je wel mede avonturiers bent tegengekomen. Ik hoor je weer snel en wens je morgen weer een veilige en toffe dag. Dikke kus xxx

• 26 Mei 2017 - 07:38

Natasja:

Hey topper, waarschijnlijk of zit je alweer op de fiets of ben je je gereed aan het maken voor de volgende 93km.
    Geniet van de rit van vandaag en hopelijk is het een beetje aangenaam fiets weer.
    Zet em op en hou je bandjes heel. Drive safe

• 26 Mei 2017 - 08:02

Marja:

Hey kanjer, dag 1 zit erop...dag 2 gestart. Je hebt er mooi weer bij....misschien ietsie te warm maar in ieder geval droog. Ga vandaag lekker genieten en doe elke belg onderweg de groetjes uit Delft.
    Veilige km'ers zwagertje xxx.

• 26 Mei 2017 - 09:41

Carolien (van Het Spinnen):

jaaaa...je bent on the road!! en al gelijk de grens over. doe je goed! veel plezier!!

• 26 Mei 2017 - 10:23

Bertus En Maaike:

Leuk om te lezen en te zien waar je mee bezig ben.Volgen je trouw iedere dag en duimen dat je bespaard wordt van lekke banden.

• 26 Mei 2017 - 12:34

Gerard:

Hey jan, eindelijk op weg, hele goede reis. Gr. Gerard

Verslag uit: Nederland, Delft

17 September 2018

2019

11 Juni 2017

Ontbrekende foto's fietsreis 2017

Even na genieten en laten bezinken.

10 Juni 2017

Coolsingel gevoel !!

09 Juni 2017

Vandaag en morgen..
Jan & Nelleke

Nog 1x, Just one more time, wieder nochmal , encore de nouveau, final………. Soms zijn er dingen waar je niet over na moet denken die moet je gewoon doen……volg je gevoel. Voor een 3de x naar de camping in Spanje fietsen is zo’n gevoels dingetje. Frans van Berlo….jullie wel bekend van de reizen in 2012 & ‘14 nam het besluit om in 2015 voor de laatste x de grote fietsreis helemaal alleen te maken, helaas kon ik hem in die perioden niet bij staan als fietsmaatje. Eenmaal aangekomen op de camping werd Frans zijn fietsreis onder het genot van een biertje nog eens haarfijn doorgenomen. Het kriebelde gewoon……ik heb toen het besluit (nog steeds nuchter) genomen om de zelfde route die Frans heeft gefietst ook te fietsen in 2016. De vertrek datum is geworden woensdag 25 mei 2016 te Helmond, Frans zal op de eerste dag een stukje mee fietsen en daarna ben ik fietsend op mezelf aangewezen. Deze onderneming wordt natuurlijk wederom ondersteund door mijn steun en toeverlaat “Nelleke” die met de auto de spullen van camping naar camping sjouwt. Frans heeft de gehele route in mijn Mio navigatie systeem gezet & Nelleke heeft haar Tom Tom ook aangepast. Het zal zeker anders zijn dan de voorgaande jaren, en dat maakt het nou juist zo leuk en spannend. Met een goed gevoel laten Nelleke & Ik straks de Delftse toren tijdelijk achter ons.