Het verloopt voorspoedig - Reisverslag uit Delft, Nederland van Jan & Nelleke Flipse - WaarBenJij.nu Het verloopt voorspoedig - Reisverslag uit Delft, Nederland van Jan & Nelleke Flipse - WaarBenJij.nu

Het verloopt voorspoedig

Door: Jan & Nelleke.

Blijf op de hoogte en volg Jan & Nelleke

03 Maart 2017 | Nederland, Delft

Zoals ik in het laatste verslag aan gaf dat de planning van de fietsreis verschoven wordt naar 2017 is de tijd echt voorbij gevlogen...het is als bijna zover nog iets minder dan 3 maanden.....25 mei is het D-Day. Ik vertrek dan onder begeleiding van meester Paco ( Frans van Berlo voor bekende ) naar de koffie tent in de Achelse klus- Peerke Jan nekeer. Frans zal dan na een bak koffie met appeltaart terug fietsen naar Helmond en van af dat moment sta ik er allen voor...Echter heeft Dennis Flipse aangegeven dat hij gaat proberen ook op 25 mei het eerste stuk mee te fietsen...dat zou voor mij ( als vader ) een van de mooiste dagen van m'n fiets carrière worden... Frans (Paco) Dennis en ik...helemaal Top !!!
De voorbereidingen lopen zoals ze lopen moeten..rustig en gestaag.
* Fiets in orde.
* Campeerspullen compleet
* Motivatie 110 %
Nu rustig alles gezond en heel houden...en vooral geduld hebben.
Het gaat vast en zeker een mooie tijd worden.

Groetjes Jan & Nelleke.

  • 10 Maart 2017 - 15:38

    Frans (Paco):

    Hoi stoer bink !! zelfs mijn hart gaat er sneller van kloppen wetende wat er van je verlangt wordt, ja fietsen doe je alleen maar in gedachte zijn we allemaal bij je, en ja elke dag weet ik waar je bent en wat er van je verlangt wordt met het klimmen en ander avonturen die je al tegen komt op de camping's ( daar ben je niet altijd alleen) ga lekker door met de voorbereiding dan gaan we op 25 Mei goed van start.
    Groetje uit Helmond

  • 09 April 2017 - 18:12

    Arno Raats:

    Goed bezig kerel ook deze keer ga je het redden . Veel succes man.

  • 09 April 2017 - 18:19

    Marja:

    Hey skattie, wij hebben je echt voor gek verklaard...maar ja...je bent een Flipse en dus niet van je idee af te houden.
    Ik weet zeker dat je het gaat lukken en vooral gaat genieten. Ik hou je elke dag in de gaten hoor whahahhaha.
    Trots op jou.
    Dikke kusssssssss

  • 09 April 2017 - 18:22

    Corrie:

    hoi gozer je kan het he! en we wachten je op in lestartit op les mede
    .dan vieren feestje ter ere van jou.je bent zowiezo onze kanjer.xxx

  • 15 April 2017 - 09:49

    Rob Vd Giessen:

    Maatje je kan het zeker weten!

  • 16 April 2017 - 14:07

    Cor:

    Wij blijven je volgen Jan. Je bent en blijft een kei

  • 12 Mei 2017 - 15:52

    Saskia :

    Hoi Jan
    Is jouw al 2x eerder gelukt maar toen ging je niet alleen.
    Nu ga je het in je eentje doen,we vinden het een hele uitdaging en spannend en doen jouw zeker niet na Toppertje,we houden je in gaten,nog een paar dagen en dan ga je opweg op je Fietsje succes surrogaat Broer dikke xx van Edje en mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delft

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 September 2018

2019

11 Juni 2017

Ontbrekende foto's fietsreis 2017

11 Juni 2017

Even na genieten en laten bezinken.

10 Juni 2017

Coolsingel gevoel !!

09 Juni 2017

Vandaag en morgen..
Jan & Nelleke

Nog 1x, Just one more time, wieder nochmal , encore de nouveau, final………. Soms zijn er dingen waar je niet over na moet denken die moet je gewoon doen……volg je gevoel. Voor een 3de x naar de camping in Spanje fietsen is zo’n gevoels dingetje. Frans van Berlo….jullie wel bekend van de reizen in 2012 & ‘14 nam het besluit om in 2015 voor de laatste x de grote fietsreis helemaal alleen te maken, helaas kon ik hem in die perioden niet bij staan als fietsmaatje. Eenmaal aangekomen op de camping werd Frans zijn fietsreis onder het genot van een biertje nog eens haarfijn doorgenomen. Het kriebelde gewoon……ik heb toen het besluit (nog steeds nuchter) genomen om de zelfde route die Frans heeft gefietst ook te fietsen in 2016. De vertrek datum is geworden woensdag 25 mei 2016 te Helmond, Frans zal op de eerste dag een stukje mee fietsen en daarna ben ik fietsend op mezelf aangewezen. Deze onderneming wordt natuurlijk wederom ondersteund door mijn steun en toeverlaat “Nelleke” die met de auto de spullen van camping naar camping sjouwt. Frans heeft de gehele route in mijn Mio navigatie systeem gezet & Nelleke heeft haar Tom Tom ook aangepast. Het zal zeker anders zijn dan de voorgaande jaren, en dat maakt het nou juist zo leuk en spannend. Met een goed gevoel laten Nelleke & Ik straks de Delftse toren tijdelijk achter ons.

Actief sinds 02 Maart 2016
Verslag gelezen: 517
Totaal aantal bezoekers 14775

Voorgaande reizen:

02 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: