Ontbrekende foto's fietsreis 2017 - Reisverslag uit Delft, Nederland van Jan & Nelleke Flipse - WaarBenJij.nu Ontbrekende foto's fietsreis 2017 - Reisverslag uit Delft, Nederland van Jan & Nelleke Flipse - WaarBenJij.nu

Ontbrekende foto's fietsreis 2017

Door: Jan en Nelleke.

Blijf op de hoogte en volg Jan & Nelleke

11 Juni 2017 | Nederland, Delft

Mensen zoals belooft zijn hier de ontbrekende foto's van de fietsreis 2017
Veel kijk plezier.......

  • 11 Juni 2017 - 19:46

    Carolien (spinning):

    Jan je hebt het gehaald!!! Had niet anders van je verwacht maar alsnog is het echt een geweldige prestatie!!! Wat een bikkel ben jij!
    Nu lekker genieten van de rust (je zal wat moeten bijslapen na al die vroege ochtenden lijkt mij) en je vrouwtje.
    Op naar het volgende doel!!!
    tot maandag over een paar weekjes bij het sportinstituut!
    groetjes Carolien

  • 13 Juni 2017 - 22:52

    Ron:

    Hoi Jan
    Nog steeds heel actief bezig zie ik.
    Alles verder goed?
    Ronals Pronk

  • 15 Juni 2017 - 00:12

    Patricia:

    Wow, wat een reis Jan, grote klasse!! Geniet nog lang na van deze topprestatie!
    Groetjes Patricia (die Basel bereikt heeft: lang niet zo'n titanentocht als de jouwe, maar toch ook wel supertrots :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delft

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 September 2018

2019

11 Juni 2017

Ontbrekende foto's fietsreis 2017

11 Juni 2017

Even na genieten en laten bezinken.

10 Juni 2017

Coolsingel gevoel !!

09 Juni 2017

Vandaag en morgen..
Jan & Nelleke

Nog 1x, Just one more time, wieder nochmal , encore de nouveau, final………. Soms zijn er dingen waar je niet over na moet denken die moet je gewoon doen……volg je gevoel. Voor een 3de x naar de camping in Spanje fietsen is zo’n gevoels dingetje. Frans van Berlo….jullie wel bekend van de reizen in 2012 & ‘14 nam het besluit om in 2015 voor de laatste x de grote fietsreis helemaal alleen te maken, helaas kon ik hem in die perioden niet bij staan als fietsmaatje. Eenmaal aangekomen op de camping werd Frans zijn fietsreis onder het genot van een biertje nog eens haarfijn doorgenomen. Het kriebelde gewoon……ik heb toen het besluit (nog steeds nuchter) genomen om de zelfde route die Frans heeft gefietst ook te fietsen in 2016. De vertrek datum is geworden woensdag 25 mei 2016 te Helmond, Frans zal op de eerste dag een stukje mee fietsen en daarna ben ik fietsend op mezelf aangewezen. Deze onderneming wordt natuurlijk wederom ondersteund door mijn steun en toeverlaat “Nelleke” die met de auto de spullen van camping naar camping sjouwt. Frans heeft de gehele route in mijn Mio navigatie systeem gezet & Nelleke heeft haar Tom Tom ook aangepast. Het zal zeker anders zijn dan de voorgaande jaren, en dat maakt het nou juist zo leuk en spannend. Met een goed gevoel laten Nelleke & Ik straks de Delftse toren tijdelijk achter ons.

Actief sinds 02 Maart 2016
Verslag gelezen: 969
Totaal aantal bezoekers 14659

Voorgaande reizen:

02 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: