De kriebels worden erger.. - Reisverslag uit Delft, Nederland van Jan & Nelleke Flipse - WaarBenJij.nu De kriebels worden erger.. - Reisverslag uit Delft, Nederland van Jan & Nelleke Flipse - WaarBenJij.nu

De kriebels worden erger..

Door: Jan & Nelleke

Blijf op de hoogte en volg Jan & Nelleke

19 Mei 2017 | Nederland, Delft

Nog een paar nachtjes slapen dan gaat het echt gebeuren " 25 mei 2017 " wordt wederom een hoogte punt in m'n fiets carrière. Zaterdag a.s ga ik met Dennis de fietsen en aanhanger naar Frans & Marije brengen...Nu ik dit zit te schrijven worden de Kriebels steeds erger....( Gezonde spanning ) donderdag 25 mei op Hemelvaartsdag vertrekken wij ( Frans Dennis en Ik ) dan vanuit Helmond richting het Zuiden,Frans en Dennis keren na 45 km om en gaan dan samen terug naar Helmond...ik weet dat er dan veel mensen in spanning zitten en met hun gedachten in mijn bagage karretje stiekem mee rijden..Hahahaha. Ik ben in gedachten ook bij iedereen die ik lief heb..Bij m'n Moppie die in Spanje zit te wachten om haar armen om me heen te slaan,m'n moedertje die zit te genieten van haar nieuwe huisje, familie en vrienden die zichzelf drukker maken dan ik zelf..( Noem geen namen Whahaha). Diverse Toppertjes die de Colden 10 in delft lopen, mensen die mijn volgen via deze site en aan iedereen die mij een warm hart toedraagt.Kortom eigenlijk ben ik helemaal niet alleen...
Dus even kort samen gevat...ik doe het alleen maar toch een beetje met z'n alle...

Groetjes Jan & Nelleke..

  • 19 Mei 2017 - 12:27

    Frans (Paco):

    OK maatje ik zit al te wachten om je opgang te helpen de eerste KM Donderdag, en zal je ook weer ophalen op 10 Juni zo dat we de laatste KM ook weer samen afleggen. veel sterkte en veilige KM"s groetjes Paco

  • 19 Mei 2017 - 15:03

    Monique :

    Hallo Jan,
    Idd nog enkele dagen en dan ga jij aan de tocht der tochten beginnen, wij Han en ik gaan je zeker volgen met een gezonde spanning net zoals we bij ons pa gedaan hebben en kijken iedere avond uit naar een verslag en zeker de foto's (mocht de wifi dat toe laten)
    Misschien dat ik je zaterdag nog zie, anders zijn we er zeker donderdag om je uit te zwaaien....
    Groetjes Monique

  • 23 Mei 2017 - 19:05

    Patricia:

    Ha Jan, ik heb je site gevonden!
    En via deze weg je nogmaals heeeel veel succes te wensen met dit toffe avontuur!! Synchroon aan jou fiets ik naar Basel, stukkie korter ;-)

    Zet hem op, toppertje ;-)
    Groetjes Patricia (van Bertus)

  • 24 Mei 2017 - 06:14

    Nelleke:

    Lieverd, nog 1 nachtje slapen dan gaat voor jou het avontuur beginnen. Deze keer zal ik er niet bijzijn om het mee te beleven. Dus volg ik je net als iedereen via dit blog. Weet dat ik super trots op je ben en bij de grens in Spanje op je sta te wachten, toppertje ik hou van jou. Heel veel succes xxx jou meissie

  • 24 Mei 2017 - 08:57

    Peter En Tina :

    Goedemorgen Jan,
    vandaag vertrek naar Paco in Helmond om de laatste dingen nog
    door te nemen voor de groote reis naar L'Estartit in Spanje.
    Wij zitten al op de camping en zeker ik (peter) kijk uit naar je komst
    op Les Medes dan kan jij zelf weer Nelleke in de gaten houden en
    kan mijn eerste vakantie als gepensioneerde ook beginnen, je hebt
    je handen vol aan dat oppassen.
    Maar nu even serieus wij wensen jou een hele mooie, fijn en goede
    reis met weinig of geen lekke banden en pech toe hopelijk met veel
    mooi weer en weinig of geen regen en wind.
    Morgen 25 mei begint voor jou de reis, de eerste kilometers samen
    met Dennis en Paco maar als hun omdraaien sta je er echt alleen voor.
    We houden de side in de gaten en volgen je zo op deze tocht.
    Ook nog moet ik je veel succes wensen van Herman Braun
    uit Spijkenisse.
    Nogmaals een goede en behouden reis en we zien je snel
    Groetjes, Peter en Tina.


  • 24 Mei 2017 - 12:32

    Rob En Monique:

    Hey Jan, wij wensen je ook een voorspoedige reis ZONDER lekke banden (één is al te véél) we zien elkaar al snel op de beste camping van Spanje hé, dan kunnen we bijpraten met een hapje en een slokje. Dooeeeiiiiii!!!

  • 24 Mei 2017 - 14:22

    Kees En Carla:

    Hoi hoi Jan spannend hoor nog een nachtje.........doei doei groetjes van ons!!!!

  • 24 Mei 2017 - 15:44

    Carolien Van Kesteren:

    Hey Jan!!
    Ik heb je reis bekeken. Hoe gaaf!!! Je weet, ik wil dit zo graag ook eens doen! Ik ga je volgen en gun je een geweldige rit/reis/beleving, hoe je het noemen wilt.
    Wie weet over twee jaar....zit ik in je fietskarretje mee te toeren. Ik houd het zeker in gedachten.
    Tot berichts en GENIET!!!
    groetjes Carolien (van het spinnen)

  • 24 Mei 2017 - 20:41

    Ton:

    Lekker. Jan ik ben bij je
    Zet m op
    Gr Ton je leerling

  • 24 Mei 2017 - 22:34

    Frans Winckens:

    Jan een hele fijne fietstocht naar spanje geniet er van.gr frans

  • 25 Mei 2017 - 09:40

    Gerard:

    Veel succes en tot 10 juni

  • 25 Mei 2017 - 10:29

    Saskia :

    Goedemorgen Jan
    Je bent vandaag begonnen aan je fiets tocht nasr Spanje heel succes en doe voorzichtig dikke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delft

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 September 2018

2019

11 Juni 2017

Ontbrekende foto's fietsreis 2017

11 Juni 2017

Even na genieten en laten bezinken.

10 Juni 2017

Coolsingel gevoel !!

09 Juni 2017

Vandaag en morgen..
Jan & Nelleke

Nog 1x, Just one more time, wieder nochmal , encore de nouveau, final………. Soms zijn er dingen waar je niet over na moet denken die moet je gewoon doen……volg je gevoel. Voor een 3de x naar de camping in Spanje fietsen is zo’n gevoels dingetje. Frans van Berlo….jullie wel bekend van de reizen in 2012 & ‘14 nam het besluit om in 2015 voor de laatste x de grote fietsreis helemaal alleen te maken, helaas kon ik hem in die perioden niet bij staan als fietsmaatje. Eenmaal aangekomen op de camping werd Frans zijn fietsreis onder het genot van een biertje nog eens haarfijn doorgenomen. Het kriebelde gewoon……ik heb toen het besluit (nog steeds nuchter) genomen om de zelfde route die Frans heeft gefietst ook te fietsen in 2016. De vertrek datum is geworden woensdag 25 mei 2016 te Helmond, Frans zal op de eerste dag een stukje mee fietsen en daarna ben ik fietsend op mezelf aangewezen. Deze onderneming wordt natuurlijk wederom ondersteund door mijn steun en toeverlaat “Nelleke” die met de auto de spullen van camping naar camping sjouwt. Frans heeft de gehele route in mijn Mio navigatie systeem gezet & Nelleke heeft haar Tom Tom ook aangepast. Het zal zeker anders zijn dan de voorgaande jaren, en dat maakt het nou juist zo leuk en spannend. Met een goed gevoel laten Nelleke & Ik straks de Delftse toren tijdelijk achter ons.

Actief sinds 02 Maart 2016
Verslag gelezen: 449
Totaal aantal bezoekers 14743

Voorgaande reizen:

02 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: