Even na genieten en laten bezinken. - Reisverslag uit Delft, Nederland van Jan & Nelleke Flipse - WaarBenJij.nu Even na genieten en laten bezinken. - Reisverslag uit Delft, Nederland van Jan & Nelleke Flipse - WaarBenJij.nu

Even na genieten en laten bezinken.

Door: Jan en Nelleke.

Blijf op de hoogte en volg Jan & Nelleke

11 Juni 2017 | Nederland, Delft

Ik heb het lang van te voren lopen roepen en nu ik terug kijk....wat is de tijd voorbij gevlogen Ruim een jaar voorbereiden en geduld hebben.
Fiets nakijken, minimaal 4 avonden in de week trainen,naar Helmond de route nog een keer met Frans doornemen,weer m'n fiets nakijken,trainen met de aanhanger achter de fiets,weer de route doornemen,fiets iets aanpassen ivm eventuele pech onder weg,lichtgewicht slaapzak en tent via internet gekocht....weer trainen met de aanhanger.Komt er een teennagel infectie tussen door kijken....hup 3 weken aan de antibiotica.Ik pak de draad weer op en daar gaan we weer !!! ik heb maar een doel Spanje gezond en wel halen.
En toen ineens was het zover 25 mei 2017 de grote dag is daar.Jullie hebben kunnen lezen hoe het allemaal verlopen is en voor ik het goed en wel besefte was ik in Spanje!?!?! Een groots onthaal en vele reacties via Facebook van Nelleke. Nog even snel m'n lieve moedertje en zoon lief Dennis gebeld om te vertellen dat alles goed is gegaan Afgelopen nacht heel onrustig geslapen want het is wel wennen van een tentje naar een caravan.
Ik kan jullie niet allemaal persoonlijk bedanken voor de mooie en schitterende reacties die jullie hebben geplaatst.
Toch wil ik 2 mensen in het bijzonder bedanken.
# Frans van Berlo ( Paco ) als motivatoor want door Frans is het uit eindelijk allemaal begonnen in 2012 en Frans heeft deze route helemaal uitgezet en in kaart gebracht..
Maar er is er maar een die ik op een voetstuk wil plaatsen want zonder haar had het NIET gelukt ...mijn vrouw Nelleke zij heeft mijn de vrijheid en gelegenheid gegeven om te trainen de investeren om deze reis te makem
altijd stond het eten klaar en werd mijn sportkleding wederom voor de zoveelste x gewassen..bij thuiskomst na weer een training vroeg ze altijd en hoe is het gegaan?? wil je een bakkie koffie?.
Mensen nogmaals ik heb deze reis met heel veel plezier en beleving gemaakt.

" Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog kan doen"

Groetjes Jan & Nelleke...xxxx

  • 11 Juni 2017 - 11:48

    Frans:

    Mooie prestatie jan .


  • 11 Juni 2017 - 12:14

    Frans:

    Goed gedaan jan ,en ga nu genieten van je vakantie .Gaaf elke avond die verhalen kan je het ook van verblijf daar blijven doen.


    Groet Frans en Monique,

  • 11 Juni 2017 - 17:31

    Nico Van 't Hof:

    Hallo Jan en Nelleke,
    Wat een mooi verhaal. Ik zal je dagelijkse verhaal wel missen. Terecht dat je Nelleke op een voetstuk plaats, want zonder haar medewerking kun je zoiets niet doen. Bedankt voor de feestelijke activiteit 's middags. Wij hopen dat je over tweejaar met zoon Dennis net zo goed de tocht aflegt. Helaas kan ik je dan niet op de camping zien aankomen, omdat je dan in de zomervakantie komt. Jan en Nelleke nogmaals bedankt voor al het moois dat jullie ons gegeven hebben.

    Groetjes,

    Nico en Truus

  • 11 Juni 2017 - 21:20

    Frans (Paco):

    Hoi maatje knap gedaan, de 2 andere ritten waren grandioos altijd iemand achter de hand in geval van noot en de verzorging op de campings door Nelleke maar deze 3e rit is bijzonder helemaal alleen zonder back-up en maar met een doel Spanje halen!!! en nu de volgende uitdagingen; marathon Rotterdam en wat ik begrijp met enkele familie leden deze rit nogmaals maken heel mooi ga zo door. veel succes met alles wat je doet en als het nodig is sta ik altijd voor je klaar groetjes Paco

  • 11 Juni 2017 - 23:03

    Arjan:

    Hoi Jan en Nelleke,
    Top Jan. Het was een genot om je verhalen over de rit te lezen. De tijd is omgevlogen. Ga nu lekker genieten en alles op je gemak terug lezen.
    Groetjes Arjan

  • 11 Augustus 2017 - 16:14

    Frank:

    He zoon, ik wist niet dat je weer op de fiets was gesprongen naar spanje, als ik het had geweten dan was ik je gaan volgen
    Ik heb heel veel respect voor je om dit te doen, uiteraard ook voor nelleke die je goed verzorgd heeft
    Ja aals je weer een keer gaat laat het me weten, niet meer via de kabelfabriek, 1 september stop i k daar met werken
    Jan nogmaals petje af

    Frank van Mameren

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delft

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 September 2018

2019

11 Juni 2017

Ontbrekende foto's fietsreis 2017

11 Juni 2017

Even na genieten en laten bezinken.

10 Juni 2017

Coolsingel gevoel !!

09 Juni 2017

Vandaag en morgen..
Jan & Nelleke

Nog 1x, Just one more time, wieder nochmal , encore de nouveau, final………. Soms zijn er dingen waar je niet over na moet denken die moet je gewoon doen……volg je gevoel. Voor een 3de x naar de camping in Spanje fietsen is zo’n gevoels dingetje. Frans van Berlo….jullie wel bekend van de reizen in 2012 & ‘14 nam het besluit om in 2015 voor de laatste x de grote fietsreis helemaal alleen te maken, helaas kon ik hem in die perioden niet bij staan als fietsmaatje. Eenmaal aangekomen op de camping werd Frans zijn fietsreis onder het genot van een biertje nog eens haarfijn doorgenomen. Het kriebelde gewoon……ik heb toen het besluit (nog steeds nuchter) genomen om de zelfde route die Frans heeft gefietst ook te fietsen in 2016. De vertrek datum is geworden woensdag 25 mei 2016 te Helmond, Frans zal op de eerste dag een stukje mee fietsen en daarna ben ik fietsend op mezelf aangewezen. Deze onderneming wordt natuurlijk wederom ondersteund door mijn steun en toeverlaat “Nelleke” die met de auto de spullen van camping naar camping sjouwt. Frans heeft de gehele route in mijn Mio navigatie systeem gezet & Nelleke heeft haar Tom Tom ook aangepast. Het zal zeker anders zijn dan de voorgaande jaren, en dat maakt het nou juist zo leuk en spannend. Met een goed gevoel laten Nelleke & Ik straks de Delftse toren tijdelijk achter ons.

Actief sinds 02 Maart 2016
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 14672

Voorgaande reizen:

02 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: