Blij dat ik een mens ben. - Reisverslag uit Delft, Nederland van Jan & Nelleke Flipse - WaarBenJij.nu Blij dat ik een mens ben. - Reisverslag uit Delft, Nederland van Jan & Nelleke Flipse - WaarBenJij.nu

Blij dat ik een mens ben.

Door: Jan en Nelleke.

Blijf op de hoogte en volg Jan & Nelleke

28 Mei 2017 | Nederland, Delft

Het eerder stoppen dat ik gisteren heb gedaan was achteraf een wijze beslissing.Ik persoonlijk vond dag 3 erg zwaar en na het eten ben ik om 20:45 als een blok in slaap gevallen. Heden morgen was ik wederom om 05:30 wakker en ben op m'n gemakkie de fiets weer op gaan tuigen en het karretje vol gestampt....mijn gevoel zij ,extra water meenemen!, Ik moest de resterende 12 km van gisteren eerst nog bevechten ,zo fris als ik was verliep dat vrij makkelijk.In Florenville even lekker een bakkie koffie met een broodje gegeten. Na Florenville wordt het wederom enkelt maar bossen en struiken het is fietsen in de volle zon of in de schaduw...heb ik weer,zit er 1 stukje klimmen in van 11 % ..VOL in de zon...onderweg kwam ik nog een stelletje op de fiets tegen,zij vonden het Zooooo mooi dat fietsen in de natuur met als bestemming ergens Zuid Frankrijk. Toe ik mijn reis vervolgde riep ik nog naar Henk en Michel uitkijken meiden en een goede reis....ze lagen dubbel

  • 28 Mei 2017 - 19:05

    Gerard:

    super Jan en nog bijkluren in fe zon ook

  • 28 Mei 2017 - 19:20

    Marja:

    Hey schone broer, ik zit te genieten van je verhaaltjes hoor.
    Zoveel respect voor jou !!!
    Je hebt al wel weer lekker aanspraak gehad onderweg.....gelukkig Nederlanders.
    Of heb je stiekem een cursus Frans gevolgd? Die hapsnurkers in Frankrijk spreken alleen Frans of doen alsof ze gek zijn....maar dat kan jij nog veel beter whaahha.
    Nou kanjer, lekker bijtijds een tukkie gaan doen en morgen weer knallen.
    Dikke knuffel uit Delluf.

  • 28 Mei 2017 - 19:30

    Freddy Mercx:

    He broer, ik zit met je mee te zweten hoor hier in Delft wetende dat je in de volle zon een berg aan het bestormen bent. Veel respect van mijne zijde.
    Ik hoop dat je snel een wat rustiger dag krijgt en wat minder zon zodat je wat relaxer kan fietsen.
    Aan aanspraak ligt het niet geloof ik dus dat zit wel goed, en anders laat ik Mar wel een cd vol praten dat vind zij niet erg ( ze praat graag hahaha) oke geniet ervan en ik spreek je laterrrrrrrrrrrrrrrr.
    Groeten uit Delft

  • 28 Mei 2017 - 20:09

    Frans:

    He Jan,

    Zit te genieten van de verhalen ,respect man.
    Zorg goed op tijd voor je natje en je droogje en doe rustig aan .


    Groet Frans en Monique,

  • 28 Mei 2017 - 21:02

    Nico Van 't Hof:

    Hallo Jan,

    Net als Tom Dumoulin goede benen vandaag. Gaat lekker. Op tijd naar bed en morgen etappe 5. We zien naar je verslagen uit.

    Groeten,

    Nico en Truus

  • 28 Mei 2017 - 21:02

    Corrie:

    Hoi hoi,bewondering hoor kanjer!Zou inderdaad maar voldoende water meenemen en als het niet meer gaat stoppen.Kijk weer uit naar je volgende verslag.XXX

  • 29 Mei 2017 - 10:14

    Linda:

    Sjeez! Waar je ook bent he, t'is niet te geloven.
    Nog steeds aantrekkingskracht voldoende op de zeldzame figuren van onze aardkloot;
    Gelijkgestemd, witte bolletjes, verminder toerekeningsvatbaar, lui oog, houten poot, de dominee, noem maar op. Jij kan met iedereen overweg.

    Pittig hoor op die 2-wieler wanneer de reuzel uit je reet loopt vriend.
    Heb 'ie nog peren mee en denk 'ie wel aan Bassie?
    Kom op Jan! Sterker door strijd
    Doortrappen met die grote slappe schoenen van je op je "highway to Nel"
    Je Rotterdamse vriendin is nu al trots op je.















  • 29 Mei 2017 - 12:23

    Betty En Har:

    Hoi Jan hoe gaat het en hoe ver ben je alles goed gegaan tot nog toe.

  • 29 Mei 2017 - 14:36

    Betty:

    Petje af Jan, je bent een kanjer. Hou je taai

  • 29 Mei 2017 - 15:03

    Saskia :

    Hoi Surrogaat Broertje
    Heerlijk om je verslagen te lezen Jan,vind het zo stoer van je.
    Iedere dag heeeeeel wat kilometers fietsen je tentje opzetten,
    Zou na 2 dagen er al gek van worden,je bent al een heel eind op weg.
    Nog ffies volhouden maar dat gaat jouw wel lukken he TOPPERTJE.
    Voorzichtig doen he doei groetjes van Saaie xx

  • 29 Mei 2017 - 15:59

    Mariska :

    He maatje,

    Diep respect voor waar je mee bezig bent. Geniet van je verhalen. En geen gebrek van aanspraak. Geniet ervan topper

  • 29 Mei 2017 - 16:55

    Kees En Carla:

    Hoe sterk is de eenzame fietser die krom gebogen gaat..... topper ben je groetjes Kees en Carla

  • 29 Mei 2017 - 17:51

    Carin:

    He Jan

    Lukt het een beetje ouwe racerukker nog 1.5 weeken dan ben je weer bij Nellie.
    Doe je voorzicjtig

  • 29 Mei 2017 - 18:11

    Carolien:

    he Jan.....goed bezig zo te lezen! Houd vol, die warmte gaat vast wennen. Straks eens ff kijken hoe dat spinlesje zonder jou gaat verlopen. je zal zeker gemist worden of die knakker het nou kan of niet.
    groetjes weer!
    Carolien

  • 29 Mei 2017 - 19:08

    Jose:

    Jezus wat bikkel ben je toch (ik ben al moe als ik eraan denk

  • 29 Mei 2017 - 19:56

    Johan:

    Hoi Jan wat een mooie vehalen , zit het met veel plezier te lezen . Contact maken onderweg is geen probleem voor jou als het moet praat je met een lantaarnpaal

  • 29 Mei 2017 - 21:18

    Helma Vermeulen:

    Hoi Jan
    Wat een avontuur, bijzonder hoor.
    Petje af,,ik vind je een bikkel.
    leuk je verhalen te lezen.
    Heel veel succes voor de komende dagen !
    gr Edwin en Helma xx

  • 29 Mei 2017 - 22:09

    Ad En Anita:

    Hoi bikkel,
    Net je mailadres gekregen, veel succes en geniet ervan.
    We volgen je bijzondere prestatie.

    Groetjes,
    Ad en Anita

  • 29 Mei 2017 - 22:09

    Ad En Anita:

    Hoi bikkel,
    Net je mailadres gekregen, veel succes en geniet ervan.
    We volgen je bijzondere prestatie.

    Groetjes,
    Ad en Anita

  • 30 Mei 2017 - 08:04

    Ron:

    Als ik een petje had, Jan, dan zou ik hem voor je afzetten.
    Respect voor je.
    De lessen gaan gewoon door, we houden ons zelf bezig.

    Goede reis.

  • 30 Mei 2017 - 19:14

    Frans (Paco):

    Hoi maatje ben nu helemaal gesetteld op de camping dus kan ik je weer goed volgen, ik lees n' beetje klaagzang in de verslagen van klimmen in de felle zon dan weer onder de bomen of langs struiken, maar wees gerust rit 7 is veel fietspad langs canal Marne/Saone- dus vlak. en bekijk het van de zonnige kant.en bekijk het zo dat elke dag je een beetje dichter bij je vrouwtje komt . groetjes Paco

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delft

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 September 2018

2019

11 Juni 2017

Ontbrekende foto's fietsreis 2017

11 Juni 2017

Even na genieten en laten bezinken.

10 Juni 2017

Coolsingel gevoel !!

09 Juni 2017

Vandaag en morgen..
Jan & Nelleke

Nog 1x, Just one more time, wieder nochmal , encore de nouveau, final………. Soms zijn er dingen waar je niet over na moet denken die moet je gewoon doen……volg je gevoel. Voor een 3de x naar de camping in Spanje fietsen is zo’n gevoels dingetje. Frans van Berlo….jullie wel bekend van de reizen in 2012 & ‘14 nam het besluit om in 2015 voor de laatste x de grote fietsreis helemaal alleen te maken, helaas kon ik hem in die perioden niet bij staan als fietsmaatje. Eenmaal aangekomen op de camping werd Frans zijn fietsreis onder het genot van een biertje nog eens haarfijn doorgenomen. Het kriebelde gewoon……ik heb toen het besluit (nog steeds nuchter) genomen om de zelfde route die Frans heeft gefietst ook te fietsen in 2016. De vertrek datum is geworden woensdag 25 mei 2016 te Helmond, Frans zal op de eerste dag een stukje mee fietsen en daarna ben ik fietsend op mezelf aangewezen. Deze onderneming wordt natuurlijk wederom ondersteund door mijn steun en toeverlaat “Nelleke” die met de auto de spullen van camping naar camping sjouwt. Frans heeft de gehele route in mijn Mio navigatie systeem gezet & Nelleke heeft haar Tom Tom ook aangepast. Het zal zeker anders zijn dan de voorgaande jaren, en dat maakt het nou juist zo leuk en spannend. Met een goed gevoel laten Nelleke & Ik straks de Delftse toren tijdelijk achter ons.

Actief sinds 02 Maart 2016
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 14660

Voorgaande reizen:

02 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: