Maak van Thuis blijvers geen spoorzoekers.. - Reisverslag uit Delft, Nederland van Jan & Nelleke Flipse - WaarBenJij.nu Maak van Thuis blijvers geen spoorzoekers.. - Reisverslag uit Delft, Nederland van Jan & Nelleke Flipse - WaarBenJij.nu

Maak van Thuis blijvers geen spoorzoekers..

Door: Jan & Nelleke

Blijf op de hoogte en volg Jan & Nelleke

18 April 2017 | Nederland, Delft

Hallo Luitjes,
Nog een paar weekjes en dan is het "eindelijk" zover !
Het motto maak van thuis blijvers geen spoorzoekers spreekt voor zich.
Hier onder een overzichtje van de Dag ritten "vertrek / aankomst & Km.
Rit 1: 25 mei 2017 Helmond > Neerlinter ..Camping Leeuwerikveld 106 Km.
Rit 2 : Neerlinter > Anseremme.. Camping Villatoile 93 Km.
Rit 3 : Anserremme > Chassepierre..Camping Les Cabrettes 90 Km.
Rit 4 : Chassepierre > Verdun..Camping Les Breuils 92 Km.
Rit 5 : Verdun > Domremy-La-Pucelle..Camping Municipal 112 Km.
Rit 6 : Domremy-La-Pucelle > Villeusien-Le-Lac..Camping Du Lac de La Vingeanne 115 Km.
Rit 7 : Villeusien-Le-Lac > Auxonne..Camping de L'Arquebusse 95 Km.
Rit 8 : Auxonne > Saint-Boil..Camping Moulin de Colonge 114 Km.
Rit 9 : Saint-Boil > Pouilly-sous-Charlieu..Camping Les ilots 102 Km.
Rit 10 : Pouilly-sous-Charlieu > Montbrison..Camping Le Surizet 86 Km.
Rit 11 : Montbrison > Brives- Charensac..Camping Municipal d'Audinet 113 Km.
Rit 12 : Brives- Charensac > Pied-de-Borne..Camping Les Chenevieres 102 Km.
Rit 13 : Pied-de-Borne > Cardet..Camping Beau Rivage 95 Km.
Rit 14 : Cardet > Pezenas..Camping Saint Christol 116 Km.
Rit 15 : Pezenas > Bizanet..Camping Municipal 75 Km.
Rit 16 : Bizanet > Saint-Jean-Pla-de-Corts..Camping Les Deux Riviees 107 Km.
Rit 17 : Saint-Jean-Pla-de-Corts>>>L' Estartit Spanje Camping Les Medes 83 Km.
De campings van Rit 1,5,6,14,16 en natuurlijk 17 heb ik op de eerdere fietsreizen al bezocht..dat maakt het wel iets makkelijker dan hoef ik niet te zoeken naar de douche en de bar...een koud biertje is toch wel lekker na een dagje fietsen.
Veel plezier allemaal met het vinden van de campings op het internet

Groetjes Jan & Nelleke.


  • 19 April 2017 - 09:45

    Frans (Paco):

    leuk om te lezen dat je voor de thuis blijvers je reisschema hebt gedeeld, en ja voor mij is de hele route gesneden koek! maar de kriebbels als thuisblijver zijn er niet minder om, ik zal je dan ook elke dag van km tot km en minuut tot minuut te volgen om zo mijn ritten weer her te beleven. goede reis / Bon voyage / ¡buen viaje Paco je oude fietsmaat.

  • 24 April 2017 - 12:17

    Mariska Van Vondelen:

    Hoi Jan, Hoorde van Nelleke dat je weer op pad gaat. Dit keer alleen. Veel plezier tijdens je training voor weer een mooie fietsreis. En heel veel succes tijdens de reis. Groetjes, Mariska

  • 08 Mei 2017 - 20:29

    Nico Van ´t Hof:

    Hallo Jan,

    Met veel bewondering naar je route gekeken. Ik heb veel respect dat je dit in je eentje gaat doen. Ik wens je dan ook in de eerste plaats geen of weinig slecht weer en veel noorden wind. Ik hoop je in goede gezondheid op 10 juni op de camping te kunnen verwelkomen.

    Groetjes,

    Nico en Truus

  • 12 Mei 2017 - 16:55

    Silvo:

    Vind het weer een grote prestatie wat je doet heb bewondering voor je veel fiets plezier en ik zal een pilsje op je drinken

  • 15 Mei 2017 - 07:59

    Henk Van Baarle:

    Hoi Jan

    Wat een uitdaging ga je aan om alleen zo,n fietstocht te maken.
    Ik wens je heel veel succes en ik zal je blijven volgen.

    Groetjes: Henk

  • 15 Mei 2017 - 09:44

    Kees En Carla:

    Hoi Jan wat spannend nu helemmal in je eentje Jan heeeel veel fietsplezier,Nel wacht op je zet hem op dag kanjer we volgen je op de voet x!!

  • 15 Mei 2017 - 09:55

    Bertus En Maaike Brouwer:

    Hoi Jan heel veel sterkte de komende ritten en wij hopen dat het weer wat mee werkt.Vinden een geweldige prestatie wat je van plan bent.We blijven je volgen de komende dagen .Doe voorzichtig en blijf gezond.

  • 17 Mei 2017 - 10:41

    Wout En Tineke Klijn:

    Hallo Jan, wij wensen je een goede reis. Helaas kunnen wij er dit jaar niet bij zijn om je te verwelkomen.
    Maar we gaan je wel volgen. Groeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delft

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 September 2018

2019

11 Juni 2017

Ontbrekende foto's fietsreis 2017

11 Juni 2017

Even na genieten en laten bezinken.

10 Juni 2017

Coolsingel gevoel !!

09 Juni 2017

Vandaag en morgen..
Jan & Nelleke

Nog 1x, Just one more time, wieder nochmal , encore de nouveau, final………. Soms zijn er dingen waar je niet over na moet denken die moet je gewoon doen……volg je gevoel. Voor een 3de x naar de camping in Spanje fietsen is zo’n gevoels dingetje. Frans van Berlo….jullie wel bekend van de reizen in 2012 & ‘14 nam het besluit om in 2015 voor de laatste x de grote fietsreis helemaal alleen te maken, helaas kon ik hem in die perioden niet bij staan als fietsmaatje. Eenmaal aangekomen op de camping werd Frans zijn fietsreis onder het genot van een biertje nog eens haarfijn doorgenomen. Het kriebelde gewoon……ik heb toen het besluit (nog steeds nuchter) genomen om de zelfde route die Frans heeft gefietst ook te fietsen in 2016. De vertrek datum is geworden woensdag 25 mei 2016 te Helmond, Frans zal op de eerste dag een stukje mee fietsen en daarna ben ik fietsend op mezelf aangewezen. Deze onderneming wordt natuurlijk wederom ondersteund door mijn steun en toeverlaat “Nelleke” die met de auto de spullen van camping naar camping sjouwt. Frans heeft de gehele route in mijn Mio navigatie systeem gezet & Nelleke heeft haar Tom Tom ook aangepast. Het zal zeker anders zijn dan de voorgaande jaren, en dat maakt het nou juist zo leuk en spannend. Met een goed gevoel laten Nelleke & Ik straks de Delftse toren tijdelijk achter ons.

Actief sinds 02 Maart 2016
Verslag gelezen: 780
Totaal aantal bezoekers 14673

Voorgaande reizen:

02 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: